Otevíračka #NyxCzech v OC Smíchov + Haul | #Beauty


Zdravím Vás zlatíčka u nového článku, omlouvám se, že jsem nepřidala článek v sobotu, prostě klasika ob den článek, ale strávila jsem celý den v Praze, jak jste si mohli přečíst v nadpisu - stala jsem se ovečkou Nyxí stáda. Musím se přiznat, že nad Nyxem slintám už hodně dlouhou dobu, dřív, než pozvali například Lou do LA a dřív, než Douglas vůbec některé kusy Nyxu prodával. Chystala jse se objednat a oplá, neposílaj do Čech. Takže ve finále, návštěva Nyxu byla jasná. Chtěla jsem jet už v pátek, ale ve finále jsme se s mojí nejlepší kamarádkou sešla na Florenci a jelo se na Anděl. Docela nás zaskočila řada, přijely jsme jen pár minut po deváté a ve frontě jsme byly čtyřicet minut, než nás vpustili hlídači dovnitř. Musím říct, že uvnitř to byla džungle, i když vpouštěli po dvojících, max čtveřicích, asi se to moc korigovat nedalo. 

Co  mě asi nejvíce na vše vadilo, byly ty zhruba třináctileté holčičky, co si zkoušely všechny ty odvážné barvy, co vidí u youtuberek, u stojanu s rtěnkami to zabraly celé a swatchovaly, swatchovaly až odešly a nic si nevybraly. Takže vy tam stojíte a vlastně čekáte, jestli je napadne, se aspoň roztahovat o kus méně. Další věc je, že pokud tam jste, lidi do Vás budou strkat, vychování nechali nejspíše před vstupem a slovo "S dovolením" očividně neexistuje, jakmile vejdete dovnitř. 

Nyx je malý krámek, dorazilo mě i to, že někteří se vztekali, že nemají vše. To by ten krám musel být na dvě patra, asi moc neznají, jak obsáhlý sortiment je jen u Lip Creamů, ale zbytečné řešit. Musím říct, že personál byl neskutečně milý, vůbec mi nepřišlo, že bych vešla někam do obchodu, ale jak mezi kamarády. Ochotní Vám pomoci s výběrem, usměvaví, poděkují za nákup. Je to celkově ta strategie obchodu, Nyx dost komunikuje na sociálních sítích, jsou velice příjemní a vy se v to obchodě prostě cítíte chtěni. Můj první nákup byly tři krásky. Ani ne tak, že bych plánovala jen tak poskromný nákup, ale po dlouhé cestě, jsem se prostě bála, že jsem v pět ráno vstávala zbytečně a dárek k nákupu nedostanu, což by mě dost mrzelo, nalijeme si sklenku čistého vína. No, každopádně to nebudeme protahovat a jdeme na ten "mini" haul, upřímně, dva tisíce za kosmetiku jsem nikdy během jednoho dne neutratila. 
Dáreček pro prvních třista návštěvníků během obou otevíracích dnů byla kosmetická taštička a v ní tři produkty, což mi přijde velice milé a samozřejmě to oceňuju.
Soft Matte Lip Cream v odstínu Zurich
Lip Cream má být něco mezi leskem a matnou rtěnkou, já měla zálusk na Copenhagen a Trannsylvanie, ale při swatchi mi to přišlo dost podobné nějakým rtěnkám, co mám doma a upřímně, nechtěla jsem uplně věc, co je s leskem spojená. Takže, když jsem otevřela taštičku, byla jsem nadšená, že si to tedy ozkouším a případně další odstiny objednám z eshopu, který se otvírá na přelomu května/června, když to tedy klapne. 

Baked Shadow v odstínu BSH03 - Posh
Zapečný monostín, upřímně, moc na tyhle zapečený věcičky nejsem, takže bych po tomto stínu asi sama nesáhla, po swatch je super, doufám, že třpytky moc nebudou moc opadávat, nerada bych věčně vyndavala čočky a nebo se hrabala v oku :)
Jumbo Eye Pencil v odstínu 627 Cobalt
Tahle modrá skoro kovovo modrá jumbo tužka na oči mě potěšila, nejspíš ji budu používat na nějakou kouřovou linku, odstín se mi neskutečně líbí a já tímto děkuji, za mojí první jumbo tužku do sbírky. 

Další produkty, už jsem tedy koupila sama, začnu prvním nákupem, což byly zmiňované tři kousky.

Lip Lingerie v odstínu 02
Chtěla jsem šílenou barvu od Suede, ale udržela jsem se a na Lingerie matné tekuté rtěnky jsem slyšela dobré recenze a navíc spousta barev krásně nahradilo mojí chuť po tom si objednat Kylie Lip Kit. Jelikož Lingerie řada je ve většině případech nude barvy a různé odstíny hnědé, bylo těžké vybrat, ale jako první mě zaujala tahle, no jak ji popsat. Je to taková šedohnědá barva, jeví se světle, trochu šedě zastřeně, nejdříve jsem ji zkoušela nanést a musí se na ní upřímně trochu opatrně, dá se vrstvit, ale víc si nechám na nějaké recenze. :)
Matte Lipstick v odstínu 41 - Up The Bass
Tuhle jsem upřímně měla v košíku při mém objednávání pár týdnů zpět, kdy jsem měla možnost si to i do Evropy poslat, nevzalo mi to však kartu a tak jsem si řekla, že tuhle krásku swatchnu a uvidíme. Když se zmiňované pomalované slečny odklidily stanou, zaujala jsem u matných rtěnek čestné místo, zkoušela jsem rtěnku Gold Digger, ale opět - podobný odstín mám doma, kamarádka si pořídila odstín Aria a já pak sáhla po téhle, byla tak hezky temná. Rtěnka je opět bych řekla tak trochu šedě zastřená, tmavá fialová, ale mě přijde trochu studenější, ale krásná!
Matte Lipstick v odstínu 34 - Haze Brume
A hned vedle ní v regálku najdete tuhle šedou prapodivnou barvu. Kerolajn to komentovala tak, že tu s ní ven nosit nebudu, mě se ale hrozně líbí, je to takové grungey a hrozně mě to baví. Sice to bude chtít studenější make up, ale myslím, že s linkou, perfektním obočím a konturováním to bude výborné i na běžné nošení. 

A další nákup vypadal asi nějak takhle, zmateně jsem pobíhala a doháněla vše, u čeho jsem nebyla. A hlavně se těžce rozhodovala. 

Highlight and Contour Pro Palette v odstínu 01
Tahle paleta má v sobě osm odstínů, dva hightlightery, čtyři odstíny na konturování a dva na nejspíš zablěndění a tak podobně. Zkoušela jsem nejdřív jejich concealer, ale přišlo mi, že na mě je moc růžový a pak jsem asi dvacetkrát prošla kolem tý palety, sáhla jsem jednou, dvakrát, třikrát, odešla jsem pryč a pak jsem ji prostě čapla z regálu a popocházela jsem s ní, co mě asi nejvíce odrazovalo, byla cena, nechtělo se mi utratit za jednu paletu 530 korun, ale když jsem si to propočítala, že v paletce je osm stínů, docela dost velkých a Kerolajn mi řekla, at do ní jdu, tak jsem šla. Až se s ní naučím, tak udělám nějakou obrovskou recenzi. :)

Lip Lingerie v odstínu 10
Tohle jsem vzala z regálu jako poslední, dost mi připomíná rozteklou mléčnou čokoládu, jen o chlup světlejší. Je více do červena, je sice tmavá na rtech, ale je neskutečná. Vážně jsem ráda, že jsem si ji vzala.
Setting Spray v matné verzi
Tohle nebyl zrovna můj must have. Ale, nevím, asi mi přišlo, že jsem se moc nerozšoupla a tak jsem do něj šla, viděla jsem, jak všude v Americe ty holky setting spraye používají a jsou děsně super a bla bla bla. Takže uvidíme, přes léto budu mít mastnější ksichtík, takže doufám, že tohle bude dobře zmatňovat, pro ty, co mají rádi lesklejší obličej, mají i tuto verz. Cena mi nepřišla nijak drahá, 220 korun.
Mascara na obočí v odstínu Espresso
No a poslední parádnice je tahle mascara na obočí v odstínu espresso, uvažuju, že si pořídím ještě brow gel ve stejném odstínu, je ho třeba hrozně málo, ale tak nějak to vypadalo hrozně tmavě. Kamarádka mi řekla, že na mě je to až moc tmavé, protože jsem světlá, ale zase mám černé vlasy a obočí nemám třeba úplně nejsvětlejší, tak mi dejte vědět, co si myslíte, jít nejít?

A co vy? Svezete se na NYXí vlně a půjdete provětrat peněženku, nebo Vás to vůbec nebere? A který kousek z Haulu se Vám líbí nejvíce? 



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mě osobně nějak NYX boom nezasáhl a asi ani nezasáhne :D Ale hrozně se mi líbí, jak mají ty rtěnkolesky pojmenovaný podle měst :)

    Karolína || Nevzdáme se & Operace Anthropoid

    OdpovědětVymazat
  2. Asi ten obchod najbližšie navštívim! :3 NYX ma vždy lákalo ♥

    OdpovědětVymazat

Flickr Images