Cíle, kterých chci dosáhnout | #AboutMe



Zdravím Vás u dalšího článku, protože první článek nebyl úplně tak o mně, ale spíše o mých názorech na danou věc, připravila jsem si pro Vás trochu netradiční způsob, jak se představit. Myslím si, že mě tím hodně poznáte, já se budu moci zamyslet nad tím, co vlastně do budoucna chci a což takhle si hned dát takový ten "deal", že za rok, touhle dobou vyjde článek, kde zrekapituluju, co byly moje cíle a zda a jak jsem jich dosáhla? To je fér ne? Vrhněme se na to. >>


V příští sezóně střelit během zápasu první gól "kariéry". Abych to uvedla na pravou míru, hokej jsem začala hrát v listopadu 15', první krůčky byly takové ty, udržet se na ledě a tak podobně. Na Valentýna letošního roku jsem hrála první turnaj a tím také první zápasy, poté byl další v březnu a nakonec zápas na konci sezóny. Samozřejmě, protože jsem začátečník, gól z mé strany nepadl a pro mě je tedy cílem se pořádně naučit pracovat s holí a v této nadcházející sezóně vstřelit tu první branku.

Zbavit se 24% tuku v těle a vytvarovat nějaké ty svaly. Tohle je pro mě osobně challenge. Když jsem zjistila, že mám v těle 38% tuku, zhrozila jsem se, pak přišel šok druhý a to váha. Vzpamatovávám se z bulimie a má léčba, byla léčba šokem, kdy jsem neskutečně přibrala vše zhubnuté a samozřejmě něco navíc. Za ten rok bych ráda tedy spálila polovinu tuku v mém těle pryč a nabrala místo toho svaly, už jen proto, abych měla více sil na hokej. 

Přečíst více knížek a dočíst rozečtené. Další challenge, já miluju knížky a to hrozně moc, moje choroba je věčné rozečítání knížek a poté dlouhé pauzy a nedočítání. Ještě horší je, pokud knížku dostanu, začnu ji číst a za rok se mě někdo zeptá, jestli jsem to už dočetla a já jen tak něco zamumlám a - eh ne, ještě ne. Takže plán je přečíst Jako zabít ptáčka, Americkýho Snipera a pak tu knížku Podivný něco pani Peregrinové, nebo jak se jmenuje ta knížka. To je můj plán na nadcházející rok. 



Získat řidičák. Ano, ve svých třiadvaceti letech stále nemám řidičák, minula mě ta móda, kdy všichni k osmnáctce dostali peníze na řidičák. Já to nechtěla, neměli jsme auto a já se bála, že pak vše zapomenu. Teď však auto máme a od té doby, kdy jsem poprvé popojela v autě za volantem i já, mě to neskutečně láká a chci se naučit jezdit a přestat být na všech závislá.

Uběhnout pět kilometrů bez zastavení. No, tohle je asi největší cíl společně se spalováním tuků. Ráda běhám, ale je to takový specifický jogging, kdy půl minuty běžím a půl hodiny nadávám za takový nápad. To samozřejmě berte s nadsázkou, ale v mých očích to tak nějak vypadá. Takže, pět kilometrů, třeste se.

Naučit se rusky. Alespoň základně, aby se dokázala dorozumět a v pohodě přečetla azbuku. To, co jsem se učila kdysi je již téměř zapomenuté a tak se do toho hned zítra vrhnu. Alespoň hodinku denně si najít a šprtat se. 

Doufám, že jste se alespoň trochu něco dozvěděli o matlalovi tohoto webu.
Co je Váš cíl do roka a do dne zvládnout? 

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Přeju hodně štětsí :-) hlavně s tím hokejem!
    heliewanders.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super cíle, držím palce ať ti všechny vyjdou, běh určitě zvládneš, když to zvládnu i já!! :ddd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám v to, dřív jsem chodila běhat deset kilometrů, ale furt takovej sporadickej běh:D

      Vymazat
  3. V podstatě "myself" hrozně ti to přeju, rozhodně souhlasím s každou větou, mám sice jiné sny, přání, ale držím ti palce holka!
    Nevzdávej se. Hodně štěstí se vším, hlavně řidičák.
    S láskou Mí, klidně se stav.
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne ciele, držím ti palce. Verím že to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé cíle, víš, co chceš. To jsou nejlepší lidi :D Já osobně mám taky cíle, ale jsou tak vysoké, že se bojím, že jich nikdy nedosáhnu. Nicméně se o ně snažím, což si mohu přičíst k dobru :)

    http://fromdigi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Flickr Images