Haul - DM, Nutrend, Deichmann, Nutrend, DM, Rosmann, Kik, Vitaland

Ahojte zlatíčka, vítám Vás u dnešního článku, jak jste si mohli přečíst je to Haul, za posledních pár dní se mu to nastřádala spousta věcí a tak jsem se rozhodla, že to nafotím a hodím do článku, třeba jako inspiraci pro Vás. Předem je snad jasné, že nejsem nikým sponzorovaná, haul jsem si koupila za své peníze. Jen tak pro pořádek. Nakupovala jsem nejvíce v Nutrendu, pak také padl dosti velký nákup v drogérkách DM, Rosmann a Teta a pak jsem také pořídila něco v Deichmannu, Kiku, Vitalandu, Datartu, New Yorkeru a na eshopu Bauer.

Sluchátka značky SONY typ  MDR- ZX110P
Když jsem se zmiňovala, že všechny věci jsou mnou kupované, tohle je jediná výjimka a to, že za peníze k narozeninám jsem si konečně rozhoupala vybrat dárek. Jelikož často navštěvuju fitko a moje sluchátka, které jsem ze zoufalosti koupila mi skoro nehráli a tudíž funění někoho vedle vás bylo pravděpodobněji slyšet víc, než hudba v sluchátkách, koupila jsem tyto. Nebudu rozebírat jaké mají parametry, baví mě ta barva a to, že nepadaj z uší, když jedu nějaký super cardio, nebo nějaké cviky, kde se ohýbám a tak. Navíc jsem k ním vzala Bleskovou výměnu, takže až se rozbijí, dají mi automaticky nové. :)
ASTOR lip butter v matné verzi - 026 Royal Diva
Znáte ten pocit, když jdete okolo Rosmannu, máte chuť se jen mrknout a odnesete si tuhle krásnou fialovou krásku? Byla bych radši, kdyby byla trochu, jako barva obalu na téhle fotce, bohužel je o dost světlější a na jednu stranu tmavší fialová barva, výdrž je průměrná, prostě lip butter, ale ten název, prostě ROYAL!
Nutrend - Carnitine 100 000 v příchuti Sour Cherry
Do nedávna jsem do Nutrendu chodila a kupovala si spalovač jako shot v 60ml lahvičkách, furt jsem nějak nenatrefila na ten samý spalovač a pak si všimla tohohle, musím říct, že jako "trpká/kyselá třešeň" nechutná, je dost sladký, ale přijde mi, že se po něm doopravdy zapotím více. Navíc jako člen Nutrend klubu mám na jejich produkty slevu. Takže za mě spokojenost. 
CarboJet Gain od AMIX v příchuti Exotický banán.
Jelikož mým cílen není zhubnout a být vyhublá kostřička, ale nabrat svalovou hmotu a mít prostě super postavu, po dlouhatánském koumání a čtení názorů na Gainer v obdobě redukce váhy, jsem se rozhodla, že to prubnu. Neužívám tedy dávkování, které je doporučené a to je až 100 gramů denně, ale jen 25-30 gramů a to pouze po tréninku, abych doplnila sacharidy a glykogen a cosi, kde si. Tak snad tahle zkouška ohněm bude fungovat a já nezačnu přibírat na tuku. 
BCAA  - Nutrend - přichuť pomeranč
BCAAčko před a po tréninku na ochranu svalů a jejich regeneraci, moje třetí a čtvrté balení, příchuť je tedy velmi odpudivá, to lhát nebudu, ale v akci Nutrendu za duben byl litr a půl za cenu pouze litrového, takže jsem po tom čapla a nelituji. 
Cold As Ice snapback od firmy Bauer
To, že tenhle snap je čistě hokejová záležitost jsme snad pochopili všichni. Když jsme byli na turnaji v Tachově, půjčila jsem si od spoluhráčky Čočky její růžovou, tu jsem jsi vypůjčila až do druhého dne, protože jsem z ní byla maximálně nadšená a ve finále jsem pak bloudila všude po obchodech a sháněla nějakou pěknou. Bauer má teď akci pro členy Hokejky na 15% cashback a tak jsem po ní hned čapla, nejvíc se mi na ní líbí ten nápis, přijde mi, že dost vystihuje moji povahu vůči cizím lidem a občas i chlapům :D. Nejvíc bombarďácký je to, že v nápisu je vykreslená ledová plocha, branková čára a všechno prostě. 
Zápsník z Kik
Už dlouho jsem sháněla nějaký sešit s tvrdým deskami, spirálou a hromadou, spoustou linkovaných papírů. Můj blok z Nanu Nana, jsem totiž používala v práci a moc listů tam nezbylo, tenhle bude primárně na blogování, nápady a podobně věci ohledně WWM, třeba pokud do budoucna začnu s youtube. :)
Graceland boty z Deichmannu
Upřímně ani nevím čím mě tyto boty zaujaly, ale hned na první pohled a osahání, jsem ze sebe vydala, že je musím mít. Hrozně se m líbí ona červenovínová barva, detaily s oranžovou i vyšší platforma. Navíc to byl poslední pár za polovční cenu, tady nebylo co řešit. 
Nutrend - Whey Core 100 v příchuti Borůvka. 
Upřímně se nemůžu dočkat, až tenhle protein dopotřebuju a dopiju, borůvka sice není špatná, ale moje top příchuť to doopravdy není, příště bych chtěla zkusit pistácii a nebo sušenku. Na druhou stranu za ty peníze spousta zábavy, sice je prášivější, ale nevidím to jako překážku, možná jen zbytečně moc pění. 
Venice tenisky z Deichmannu
Tohle narozdíl od předchozích bot byla taková second guess koupě, nejdřív jsem nevěděla, jestli do nich jít, pak mi je mamča vlastně vnutila a teď toho nelituju, jsou lehké, prodyšné a na léto, kdy bude vedro a já budu chtít nosit tenisky budou hrozně fajn, ale hlavně ta světle pastelová růžová vypadá dobře. 
Sprchový gel od Naturalium s příchutí meloun
Na můj vkus trochu dražší sprchový gel, stojí okolo 110 korun, což je za půl litru dost, ale ta vůně je prostě božská, potřebujete ho doopravdy málo a mě hrozně vyhovuje, asi ho nebudu kupovat zrovna pokaždé, když dojde, protože ta vůně je dost specifická a myslím, že by mě po chvíli omrzela. Naturalium jsem chtěla vyzkoušet už když jsem ho viděla na nějakém eshopu s kosmetikou a pak heleme se, byl v Tetě, tak už je u mě doma :)
Hořčicový rolák z New Yorker
Tohle žlutohořčicové cosi, je takový polorolák, nemá to až tak vysoký roláček u krku, u bříška je pak rozstřížený, prostě ten klasický střih, co je letos v módě. Já si to shovávám na podzim, doufám, že k tomu seženu ještě super koženkovou bundu. :)
B04 Préférence barva od L'oreal
Nedávno jsem si nechala udělat ombré, ale protože mi přijde ještě furt dost tmavé, přemýšlím, že ho ještě trochu zesvětlím, proto jsem si pořídila tuhle barvu ze stejné řady, jako byla barva na Ombré :)
Kartáčky na zuby od megasmile - soft black whitening
V tomhle balení byly kartáčky dva, samozřejmě jeden už delší dobu využívám, ten byl takový skoro průhledný, hrozně se mi líbí provedení kartáčků, ve štětinkách je aktvní černé uhlí. Přijde mi, že megasmile se stal hitem facebooku. 
Depilační pásky na obličej od Strep
Tohle asi komentovat nemusím, chtěla jsem vyzkoušet depilaci drobných chloupků u obočí a okolo rtů, přijde mi, že mě teď pokožka trochu svědí, ale nepříkládám to za vinu tomuhle. :)
Lactacyd na intimní hygienu - k tomu také není třeba komentář. :)
Rexona Sexy Bouquet - opět deodorant nijak komentovat nepotřebuje :)

A co jste si za poslední dobu koupili vy a udělalo Vám největší radost? 




You Might Also Like

4 komentářů

  1. Zapisník je nádherný! Zubná kefka vyzerá zaujímavo a sprchovací gél si určite pôjdem ovoňať pri najbližšej príležitosti :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sluchátka jsem měla též a po docela krátké době přestalo hrát jedno, pak to zas fungovalo a pak se to znova pokazilo :D
    A co se týče proteinů, nedávno jsem si objednala jen vzorek s příchutí borůvkový cheesecake od MyProteinu a totálně boží, chci si to teď objednat v kilovým balení :D

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně, zubní kartáčky od Megasmile vůbec neznám, takže jsem asi totální lama :D Ale zápisníček je krásný, Kik je na skvělý pro papírnické potřeby. Sama mám odsud několik zápisníčku, ale bohužel od doby co ho v centru Budějc zrušili, navštěvuji ho jen zřídka. Pěkný článek :-)

    OdpovědětVymazat

Flickr Images