Hype okolo filmu Deadpool | #Opinions

Vítám Vás u dalšího článku, dneska to bude taková menší recenze spojená s názory. Budu se samozřejmě snažit nenechat se ovlivnit tím, že Marvela vůbec nemusím a jsem zapřísáhlej fanoušek DC comics. Proč jsem se tedy na Deadpoola podívala? Neměla jsem vůbec nápad, co za film si stáhnout a zda jsem tento film viděla, se mě nezávisle na sobě zeptalo zhruba pět lidí, jestli jsem ho viděla. Navíc jsem si pamatovala právě ten hype, který okolo tohohle filmu koloval. A já si ho stáhla. Upřímně, nějaký spoilery moc nečekejte, protože detaily z filmu si moc nepamatuji, což už samo o sobě dost napovídá. Tak, jdeme na to.. 
Film celkově, když to nebudu brát do detailu na mě působil docela amatérsky. Začátek byl podle mě docela fajn, uvede Vás to do děje, ale upřímně nejsem fanda takového toho "Tak a teď se podíváme, co mě přivedlo do tohohle momentu". Hlavní hrdina - Deadpool byl sice velice vtipný a zasmála jsem se, ale to bylo podle mě celé. Nejvíc se mi líbil moment ve vracení se, kdy se vysvětlilo, co se mu stalo a jak, ale že by to bylo brané nějak kreativně, rovnou k věc, celý film mohl mít klidně půl hodiny, šlo jen o pomstu, hlavní padouch vlastně ani nebyl padouch, bojových scén na film o hrdinech po skromnu. Jak jsem řekla, film na mě působil velice amatérsky a co asi tak dost zachránilo zadek a donutilo by mne dát filmu dvě hvězdičky z pěti na nějakém pseudo filmovém fóru byla taková ta chemie s jeho přítelkyní, to mi přišlo hrozně fajn a pak již zmiňovaný humor Deadpoola a jeho sidekick, ale to je bohužel všechno..

Pravdu říct, vůbec nechápu ten hype okolo celého filmu, že všichni na facebooku nadšeně psali, jak je ten film skvělý a jak si ho brzy pustí znovu, pro mě to byl opravdu propadák. A upřímně, již několikrát jsem četla, že Marvel dělá filmy o svých hrdnech lépe než DC comics, tak to pro mě opravdu není pravdivé tvrzení. Samozřejmě tohle je pouze můj názor, nemusíte se s ním ztotožnit, ale od filmu, který byl tak opěvovaný čekám prostě víc. Stejně tak jako od make upu, který každá youtuberka vypěla do nebes a však to znáte. 

Viděli jste Deadpool(a)? A jste fanouškem Marvela a nebo DC?



You Might Also Like

5 komentářů

  1. Deadpool? Ok, pořádná parodie na všechny hrdinské filmy. Jeho sarkastické jízlivé poznámky byly perfektní, stejně jako kámoš trouba. Děj? Na prd. Přítelkyně? Pěkná kočka.
    Co víc? Nic.
    Pěkná recenze :)
    http://liscidoupeknih.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. On je asi velký rozdíl, když se na to člověk dívá v kině, nebo si stáhne nějaký hrozný rip. My byli v kině, málokdy se mi stane že smíchy brečím, u Deadpoola ano. Šla jsem na něj prvotně jako na komedii a až pak na akční film. No a jestli je to Marvel nebo DC nerozlišuju už vůbec. Beru to jako jednu množinu s názvem KOMIXY. Tudíž se se stejnou chutí podívám i na Suicide squad, která taky podle trailetů vypadá slibně. Deadpool si hype zasloužil, protože to není řadová komixová mlátička s černobílým rozvržením, ale nálož gagů kde hrdina není tak úplně hodný a padouch ryze ívl padoušský...

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel jsem Deadpoola stále neviděla, i když jsem hrozný fanoušek Marvelu :D
    Nevíš, kde to stáhnout v dobré kvalitě? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa film páčil hlavne vďaka hlavnej postave, ktorá je skrátka iná a myslím, že najmä to ten film spopularizovalo :D Ide skrátka o sarkastického antihrdinu a to je super :D Ja som nejaký extra dej nečakala a hoci to mohlo byť prepracovanejšie, rada som si ho pozrela ako príjemnú oddychovku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit! Já třeba na akční filmy se superhrdiny vůbec nejsem, viděla jsem možná prvního Spidermana a Batmana, ale nic víc :D Ale Deadpool se mi líbil přesně z těchto důvodů, jak jsem od toho moc nečekala, tak to byla příjemná oddechovka, u které jsem nasmála.

      Vymazat

Flickr Images